Summa sidvisningar

söndag 7 december 2014

Jag överlevde!

Åh fy bubblan vad jag mådde dåligt i morse.
Jag var så nervös inför dagen att jag höll på att kräkas när vi åkte mot gruvan.
Har ju aldrig gjort nåt liknade förut och jag visste inte hur man skulle göra.
Hur man fixar bordet snyggt med alla saker och sånt.
Hade med lite spik, skruv, dukar och lyktor.
Vi fick till det rätt bra.
Vi såg inte ens ut som nybörjare.
Hade gjort en skylt med priser där jag även skrev att vi hade swish.
Och det blev faktiskt några swish betalningar.
En otroligt bra uppfinning måste jag säga.

Robert gjorde första affären med stolthet :)
Efter två timmar i en bubbla tinade jag också upp och nervositeten var borta.
Då blev det riktigt kul att stå där.
Affärerna gick över förväntan och det som sålde bäst var mössor, kuddar och textade hästtavlor.

Jag är så stolt över mig själv som fixade den här dagen och Robert är ännu stoltare.
Ikväll blir en tidig kväll för nu är vi helt slut efter att ha stått ute i över 8 timmar.
Men vi har haft en riktigt bra och rolig dag.
Vi fick besök av både mormor och Fabian och Söta Alice och hennes föräldrar på julmarknaden.

Lite god mat från China Thai fick det bli när vi kom hem.

1 kommentar:

  1. Så kul att allt gick bra!! Inte för att jag tvivlade på att det skulle göra det... ;-) Du är ju så kreativ och har det så fint hemma, så varför oroade du dig för att ståndet inte skulle bli fint??? Har du funderat på varför du var så nervös? Vad kunde hända? Jo, folk kunde strunta i att stanna vid ditt stånd eller det kunde har slutat med att du inte hade sålt något... Det hade ju varit tråkigt men ingen katastrof, eller hur?? Att oroa sig och vara nervös är att ödsla med energi som man kan använda till annat... Tro på dig själv och tänk inte på vad som kan hända, innan det faktiskt gör det!!! Du är så BRA!!! Marknadsståndet blev jättefint! Rena rama Kajsa Kavat-stämningen!! Kram, Karin.

    SvaraRadera