Summa sidvisningar

torsdag 18 december 2014

Idag har Fabian haft vilodag

I morse fick jag sovmorgon. Lägligt nog så sov Fabian just då ändå till klockan 8.
Då kunde inte jag sova längre.
Men jag låg kvar i sängen och myste tills jag kände doften av nybryggt kaffe.
Finns inget bättre än en kopp kaffe på morgonen så man vaknar till.

Vi lunchade på stan innan Robert skulle iväg och jobba. Jag köpte lite tyg och tråd på stan också.
Fabian har fått nya finbyxor så han kan vara stilig över jul. Skjortan hade han sen innan som passade perfekt.
Har sytt några mössor idag med samt ett par till byxor till Fabian i annan modell.
Har haft ångestkänslor idag och
ont i bröstet.
Känns som hemskt, man tror att man håller på att få en hjärtinfarkt eller nåt.
Nu känns det bättre tack och lov.

Mormor har varit här och busat med Fabian. Han ville leka med dammsugaren såklart men det ville inte hon.
Fabian har haft en lugn och skön dag idag utan en massa bestyr.
Imorgon blir det bestyrigt igen. Då ska vi vara hos tandläkaren klockan 8:20 på morgonen.
Sen ska vi hämta Alice som ska sova hos oss för första gången.
Det ska verkligen bli roligt.

När jag smekte Robert på ryggen nu på kvällen så kunde jag känna hans skulderblad tydligt igen. Han har tappat närmare 50 kilo nu.
Syns tydligt på honom. Han orkar mycket mer nu också.
Över jul och nyår är han ledig nästan tre veckor.
Då ska vi ut och gå massor och bara njuta av att vara hemma tillsammans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar