Summa sidvisningar

fredag 5 december 2014

Äntligen lite vitt på backen!!

Fanny bjöd ut oss på fika på stan i morse. Vi fikade på det nya stället i stan.
Jag gillar när dom tänker till och det är barnvänligt.
Det finns micro att värma mat i, tallrikar och skedar.
Dom till och med sålde barnmatsburkar ifall vi skulle ha glömt det hemma.

Fabian somnade i vagnen på väg hem och fick sova vidare på balkongen hemma.
När han vaknade åkte vi till Borlänge för att hämta ett skåp.
Blev en bra bytesaffär med en kompis. Vi fick ju en servis efter min mormor.
Den har stått i en stor korg mitt i hallen i flera veckor för att vi har inte haft någonstans att göra av den.
Nu står den i nya skåpet och det blev så bra.
Rasmus var snäll och hjälpte oss hämta det då vi inte har något drag på vår bil.

Fanny har hängt med oss hela dagen. Rasmus var ut till Grycksbo och bytte bil sen kom han in till oss igen så åt vi tillsammans allihopa. Det är så kul när dom hänger hos oss lite.
Fabian och Rasmus har lekt i flera timmar idag.
Han har ett otroligt tålamod med Fabian. Först lekte dom med dammsugaren i en timme sen med järnvägen i två :-)

Jag har som omväxling sytt lite kuddar. Jag blir så nöjd med mina kuddar jag gör. Det är så fint när dom är olika men matchar varandra.
Ingen kudde är den andra likt. Medan jag syr en så kommer jag på hur jag ska göra nästa.
Jag skulle kunna göra hur många kuddar som helst.
Börjar bli nervös inför söndagen också. Tur jag har Robert med mig hela dagen. Min klippa♡

Ute faller det äntligen lite snö och det är så ljust och fint. Tänk om det ändå kunde få ligga kvar.
Avskyr det mörker som varit länge nu.

Nu väntar sängen på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar