Summa sidvisningar

fredag 7 november 2014

Vi byter grejer med varann

Vi har haft lite pysseldag idag jag Fabian. Först river han ut allt på sitt rum, sen kommer han in på mitt och fortsätter där.
Så tar han lite gos med mina kuddar där emellan :)
Han är så himla rolig.
En annan som också är rolig det är Alice det. Hon och Elin kikade förbi en sväng idag med.
Fabian somnade när dom var här och Alice blev också trött efter en stunds  busande.
Hon somnade i vagnen innan dom knappt hann ut.

Rasmus var hit med sängen så nu står den på mitt pysselrum.
Bäddsoffan står mitt i vardagsrummet och det kommer en tjej och köper den i helgen.
Min bror och hans fru har flyttat in i sitt nyrenoverade hus nu och håller på att tömma sitt gamla.
Vilket drömkök, eller vilken drömkåk dom har fixat iordning helt själva!
Ja det är så otroligt fint så man håller på att typ flytta in själv!!
Jädrar vad dom jobbat och slitit och det är så himla snyggt och bra.

Men att flytta från nåt stort till typ hälften så stort gör att mycket saker inte får plats. Fanny och Jesper fick lite saker av dom och Jerker var snäll och körde hem dom till och med.
Det flyttas saker från alla håll och kanter. Från gammelmormor, från oss och från Jerker, fram och tillbaka :)

Fanny och Jesper fyndade en riktig fin och skön soffa i fyndhörnan på Ikea igår också.
Det blir så fint hemma hos dom.
Jag önskar att vi en dag också kan köpa ett hus.
Så att man lätt kan gå ut med Fabian på gården, leka, pyssla runt och fixa lite.

Idag har jag pysslat ihop en nyckelring. Det gäller att ta vara på minsta lilla tygbit.
Det var Elins idé att göra nyckelringar och den blev riktigt söt :)

Nu blir det god natt♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar