Summa sidvisningar

fredag 21 november 2014

Tröttast i Falu kommun

Vilken jädra trökdag det har varit idag. Mörkt och regnigt precis hela dagen.
Vi har busat inne hela dan.
Mormor har varit hit och busat lite hon med.
Vi passade på att åka handla när hon var här. Lite skönt att åka på tu man hand ibland.
Idag har Fabian varit superklängig.
Han är så svår att bära då man måste ha hålla i honom med två händer nästan hela tiden.
Han håller inte upp sig själv riktigt och rätt som det är slänger han sig bakåt.
Håller man inte med båda händer då så tappar man honom i golvet.

Tack och lov för bärsele säger jag bara. Jag fick gå ner i bilen och hämta den i morse. Då kunde han sitta nöjd på min rygg och jag slapp bära honom i en konstig ställning och förstöra min rygg ännu mer.
Tror det är nån kindtand på gång igen. Han dreglar floder och är kinkig och mammig.
Får han bara vara nära mig är han nöjd.
Och det får han såklart.
Kärlek och närhet kan man inte bli för bortskämd med♡

Vi har varit hem till Fanny och hjälpt henne med lite gardiner. Jesper jobbade och hon kan inte hålla på och klättra omkring längre.
Hon är i v 35 så det står inte på förrän bebisen tittar ut.
Åh va mysigt och få bebisgosa lite igen.

Knasbollen Fabian har nyss somnat. Han slumrade till i bilen hem och det räckte för att rubba hans kvällssömn.
Imorgon får vi gäster och ska laga lite god mat.

Vi ska göra en paj till varmrätt och egen glass till efterrätt.
Glass är föresten jätteskönt att äta för min hals.
Ångestklumpen som jag börjar tro kan vara nåt annat trycker så fruktansvärt i min hals.
Det som lindrar lite är kall glass. Tur jag snart ska träffa läkaren igen.

Nu blir det god natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar