Summa sidvisningar

lördag 1 november 2014

Tänt ljus för våra saknade ♡

Det blev lite rörigt när Fanny och Jesper skulle in i sin nya lägenhet men till slut kunde dom äntligen börja flytta in saker.
Deras snälla bröder hjälpte till att köra och bära saker.
Jespers mamma städade som en tok. Jag kunde inte göra så mycket då jag fick lov att ha Fabian med mig och hade han i bärselen på ryggen.
Skruvade dock ihop köksbordet och satte upp gardiner överallt.
Att göra saker med honom på ryggen blir som ett träningspass bara det.
Vi får åka ut imorgon så Robert får se hur dom har det.
Det är ett riktigt fint ställe. Med fina trägolv i lägenheten, stor härlig trädgård och en badplats på baksidan av huset.

Jag, Elin och Fabian stannade till på kyrkogården i Grycksbo på vägen hem. Vi tände ljus för min morfar, farmor och farfar och så Roberts farmor och farfar.
Det är så himla vackert med alla ljus och lyktor som lyser upp på kyrkogården. Det ser ut som en enda stor stjärnhimmel.
När jag kom hem tände jag ljus för dom som lämnat oss alldeles för tidigt i livet...
Livet är bra orättvist ibland.

Fabian är vårat ljus i livet, han strålar och lyser upp varje dag för oss♡
Även hans stora syskon lyser upp såklart.
Idag hans bröder lite extra, fick en fin bild på dom utklädda till oigenkännlighet. Den ena som tjej den andra som kyckling :)

Nu väntar sängen på mig. Jag har haft sovmorgon två mornar i rad så imorgon är det Roberts tur att sova.
Hoppas Fabian är snäll och låter mig sova länge. Han har vaknat före klockan sex båda dagarna Robert gått upp. Känns lite som att gå upp mitt i natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar