Summa sidvisningar

torsdag 6 november 2014

Mycket piggare idag

Började dagen med att koka två alldeles perfekta ägg.
Jag stoppade dom i kokande vatten och satte tiden på sex minuter och dom blev helt perfekta!
Fabian han började sin dag med att riva ut halva garderoben då han hade svårt att välja kläder....

Idag har jag mått mycket bättre. Mamma har varit här och jag har skrivit farsdags tavlor så pennan glödde.
Har även haft både Elin, Dennis, Alice och Felix här.
Alice hon sov i fyra timmar på vår balkong :)

Fabian har haft en bajsdag och har sovit dåligt. Det var tur att det var full fart hör hemma så han orkade hålla sig vaken till kvällen och läggdags då.
Han somnade ovaggad då i alla fall.

Alice är så duktig och börja ställa sig i krypställning. Står nog inte på förrän hon kryper runt. Hon är snabb att åla sig fram på golvet nu så vi kallar henne Ålice :-)

Elin klippte till en massa små hjärtan när hon var här idag.
Ska göra nyckelringar av dom. Det gäller att ta vara på alla tygbitar.

Nu ska jag sova. Imorgon får jag lite besök av min gamla klasskamrat och hennes barnbarn. Det ser jag verkligen fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar