Summa sidvisningar

tisdag 25 november 2014

Jag har den bästa hjälpen man kan få

Tände ljus i några återvunna burkar som nu mer är ljuslyktor.
Dom lyste jättefint.

Jag och Fabian tog en liten ner till Ica för att hämta ut lite tyger som kommit.
Det var så himla fint på stan. Äntligen har den fina belysningen kommit upp.
Nu kan det gärna få komma lite snö också.
Hade beställt lite mer hästar.
Älskar dom där dalahäst tygerna. Nu ska sys mössor och pannband för fulla muggar.

Försökte att plocka i ordning på alla mina saker på mitt rum.
Det gick ju strålande med min lilla hjälpreda med mig.
Han tömde ur hela soppåsen och skrattade högt när han spred runt allt i hela rummet.
Riktigt litet busfrö den där lilla söta killen :)
Han var så busig att han trillade ur soffan ikväll. Det gick bra och han blev mest rädd lilla plutten ♡

Dock ville han inte alls ligga i sin säng och sova på kvällen.
Vi körde en lång mysstund i soffan istället. Till slut var han så trött att det bara var att bära in honom så somnade han innan han ens hunnit landa på kudden.

Imorgon ska vi testa ståskalet. Få se hur det går nu när han inte haft det på länge.

Nu blir det god natt för mig med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar