Summa sidvisningar

söndag 2 november 2014

Har absolut inte tid att vara sjuk nu

Jag håller på att bli sjuk. Ont i halsen och förkyld så in i vassen.
Hatar när man blir så täppt att man bara kan andas genom munnen.
Läpparna blir torra som fnöske.
Lyckades hitta en nezeril som jag fick ut lite i, lagomt så jag förhoppningsvis kan andas hela natten.

Jag som sett fram emot morgondagen. I alla fall kvällen.
Är bjuden hem till en arbetskamrat på ljusparty. Hade sett fram emot att träffa henne, skratta lite och må bra.
Nu får vi se hur det går...

Hade verkligen behövt det imorgon. Är tvungen till att göra mindre roliga ärenden under dagen.
Fanny kommer hit och ser efter Fabian. Då blir han glad. Vi var hem till dom på förmiddagen så Robert fick se hur dom bor.
Det kommer att bli så bra, nästan allt var uppackat och klart.

Jag har sytt lite på eftermiddagen. Ett spjälskydd och en kudde blev det. Så har jag målat lite hästar.
Nu ska jag hoppa i säng och hoppas att förkylningen är som bortblåst när jag vaknar....

3 kommentarer:

  1. Så tråkigt att du inte känner dig på topp. Hoppas det inte blommar ut i en rejäl förkylning... Pyssla om dig och försök sova så gott. Kram, Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Karin ♡ kram och sov gott

      Radera
    2. Tack snälla Karin ♡ kram och sov gott

      Radera