Summa sidvisningar

lördag 4 oktober 2014

Tre barn på 2,5 år

Förra vintern var Fabian så svag och ostadig att han inte klarade att sitta i en pulka.
Vi var ju tvungna att testa fyndet jag gjorde på bytesmarknaden idag.
Så för första gången i sitt liv har Fabian nu åkt pulka, även om det så var inomhus. Han gillade det i alla fall :)

Han har haft två riktiga sovdagar sista dagarna. Igår sov han i över 5 timmar uppdelat på två sovningar.
Idag sov han en timme på förmiddagen och strax över tre på eftermiddagen.
Jag satte mig och sydde lite medan han sov.
Bättrade på fleecepåsen till bärselen genom att sy i resår upptill, sy på en ficka, samt reflex så vi syns i mörkret ute.

Fanny och Elin hade jämfört sina magar i samma vecka. Lilla smala Elin hade världens kalaskula när hon fick Alice. Idag är hon lika tunn igen.
Lite svårare för mig som kommit upp i åren lite.
Men jag tycker att det är lite smått fantastiskt att vi, jag och båda mina döttrar får varsitt barn inom loppet av två och ett halvt år.
På bilden är vi i vecka 26 allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar