Summa sidvisningar

fredag 24 oktober 2014

Ska få lyxig kroppsbehandling

Det har varit en presenternas dag idag. Kom ett trevligt paket med posten.
En jätterolig sångpåse och raggisar till Fabian och Alice.
Tack snälla G!!!
Nu ska vi sjunga oss hesa :)

Behövde dom här presenterna lite extra idag så dom kom verkligen i rätt tid.
Har varit en deppardag igen. Robert har ringt och pratat med Trygg Hansa. Efter 45 minuter i telefon blev han kopplad till rätt person.
Det ser inte allt för ljust ut för oss på den fronten tyvärr. Samtalet bröts efter en stund också, precis när Robert ställde en fråga. Ni kan ju gissa om den han pratade med ringde upp....

Mamma kom hit och lyste upp tillvaron mitt i samtalet med TH.
Hon hade med sig en present till mig.
Jag fick ett presentkort på en lyxig behandling på Grand Spa och Sport.
Jag har aldrig nånsin i hela mitt liv gjort en sån behandling.
Det ska verkligen bli skönt och känna sig lite lyxig och bortskämd.

Särskilt som min kropp strejkat helt idag. Haft ont i ryggen och höften så jag knappt kunna gå. Nån långpromenad var inte ens att tänka på.

Måste bara säga att vi är otroligt tacksamma för tips och råd på olika tänkbara udda diagnoser angående Fabian.
Som det är idag så får man ju lova att komma med förslag till läkaren själv på olika behandlingar och tänkbara diagnoser.
Tack för att ni engagerar er i oss och verkligen tar er tid för oss.
Det betyder massor ♡

2 kommentarer:

  1. Vilken lyx, men det är du värd! Snäll och omtänksam mamma du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack♡ Ja visst är hon fantastisk min mamma, en riktig ☆ :-)

      Radera