Summa sidvisningar

måndag 27 oktober 2014

Sena blogginlägg

Dagen började rätt bra. Trots att det blev en tidig morgon, Fabian vaknade halv fem. Han somnade om efter ett tag och vi kunde ligga kvar i sängen till strax före nio.
Vid tio kom det en tjej och hämtade en tavla jag gjort till henne.
Gulliga hon hade med sig en jättefin bukett med rosor till mig ♡

Robert började jobba klockan ett idag. Rasmus kom in och hälsade på oss lite, det är alltid lika roligt. Fabian vill bara leka med honom hela tiden. Han tycker så mycket om sina stora syskon, och dom om han med såklart.
Fabian var så trött så trött men kämpade in i det längsta med att hålla sig vaken.
Till slut somnade han av ren utmattning. Han har sovit oroligt ett längre tag nu. Är lite knölig på dagarna och väldigt mammig. Hänger sig fast runt min hals för att inte tala om mitt hår!
Jag är så förbaskat trött på denna kalufs nu så nästa gång jag får nån slant över ska jag klippa av det!
Jag lossar hår värre än en hund. Det gör inte saken bättre att Fabian hänger och sliter i håret heller. Jag måste ha det uppsatt jämt.

På eftermiddagen gick vi ut en sväng och tittade på bilar. Det gillar Fabian. Han är så lycklig att han bara skrattar när det är mycket bilar och bussar på vägarna.
Nu blev det extra spännande när det blev mörkt ute och alla lysen som kom fram.
Vi var nog ute i en och en halv timme och knatade runt.
Blev ingen rask promenad dock. Har ont i både rygg och höft, ibland så jag knappt kan gå alls.
Men det gick bra att gå idag bara vi tog det lugnt.

När Robert kom hem från jobbet så pysslade jag lite. Har gjort lite hjärtan av spillbitar från när jag sytt kuddar.
Har klippt till några kuddar också som jag ska sy ihop när tid, lust och ork finnes.
Har så fullt upp på dagarna att jag inte hinner blogga då. Fabians behov går först. Han somnade sent ikväll med. Fast han är så trött så kan han inte slappna av och somna. Han blir jätteledsen i sin säng. Får han komma upp så är han nöjd. Till slut är han så trött att han tvärsomnar. Inte lätt att vara liten, särskilt när man inte kan säga vad som är fel heller.
Älskade lilla pojken ♡

Nu ska jag killa min käraste make på ryggen som jag lovat.
Natti natti ♡
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar