Summa sidvisningar

måndag 6 oktober 2014

Prutat ner ett par jeans

I morse blev det en liten promenad och så dejtade vi Robert på Café vi3 medan hans elev hade uppkörning.
När vi kom hem åt Fabian mat och sen sov han i några timmar.

Jag fastnade i att kolla på kort när jag letade kort på Felix från när han var liten.
Hittade en sån rolig bild på Fanny. Hon var inte ens två år på bilden där hon ligger och läser tidningen.
Rubriken är så jäkla rolig :)

Jag hann i alla fall med att klippa till ett mönster till en overall åt Fabian. 
Sy några innerkuddar, laga ett par jeans jag köpte igår.
Ja jag köpte ett par trasiga jeans.
Jag har inte köpt jeans på ett par år och nu hittade jag ett par som både satt bra och var bekväma....men trasiga i grenen.
Dom kostade 400 kronor och jag skulle få 100 kronor i avdrag för hålet.
Jag sa att dra av 150 med tanke på vart det sitter och det gjorde hon. Så 249:- fick jag dom för, billigt och bra.

Jag vaknade i morse av att jag hade ont i armen. Jag har haft ont hela dagen och det blir bara värre och värre. Det är vänstern och det är den jag oftast har Fabian på när jag bär honom.
Han är ingen lätt liten kille att bära runt på längre.
12,5 kilo känns på. Robert han blir lättare och lättare. 30 kilo mindre har han att bära runt på nu, det känns också på.
På ett positivt sätt :)
Imorgon ska jag till min terapeut igen. Det känns bra.
Fick min mens idag och mensvärk från helvetet i kombination med armvärk är inte bra. Så det fick bli en Ben & Jerry som tröst.

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar