Summa sidvisningar

fredag 31 oktober 2014

Man kan väl ändra sig

Idag var vi till Ikea och köpte nya lampor till hallen och mitt pysselrum så nu ser jag vad jag gör.
Hade världens sämsta belysning innan.

Robert blir så trött på mig som ändrar om och byter möbler och grejar "hela tiden" som han uttrycker det.
När Fanny flyttade hemifrån tog hon ju sin säng med sig.
Just då kändes det perfekt att ha en bäddsoffa där inne istället.
Skulle ju ha en tv där så kunde man sitta där och titta också när det typ är hockey på i vardagsrummet.

Nu visste ju inte jag att mitt intresse för att sy och pyssla skulle bli så stort att jag behövde ett helt rum för det.
Eller att det kan vara skönt att ha en säng där jag och Fabian kan krypa ner när det är bökiga nätter utan att störa Robert och utan att behöva stuva om halva rummet för att kunna bädda ut soffan.

Herregud alla gör väl om hemma lite då och då utifrån dom behov man har eller kanske bara vill ändra om lite!?
Eller är det bara jag kanske?
En rastlös själ som bara måste ändra "hela tiden" för ändrandets skull.....

Nåja nu har vi en otroligt fin bäddsoffa till salu i alla fall för nu ska en säng in!
Soffan har förvaring under för plats med sängkläder.
Bäddmått är 120*200 cm och soffans hela bredd är 150.
Kom och köp för 1500 kr :-)

Elin har ärvt min pyssliga sida och hon syr babynest och säljer för 250 kr.
Jättefina är dom!
Alice och Elin har varit här och busat lite idag med oss.
Både hon och Fabian somnade på eftermiddagen och sov länge. Fabian sov länge på förmiddagen också.

Imorgon ska jag ut till Fanny och Jesper och se om jag kan hjälpa till med något i deras flytt.
Måste säga att Robert gnäller lite med glimten i ögat även om jag vet att han tycker att jag är lite jobbig.
Jag vet att jag ändrar mig om saker stup i ett och är lite dryg.
Men jag brukar "vinna" i slutänden ;-)

Det är tur han älskar mig ändå♡

2 kommentarer:

  1. Typiskt karlar, enligt dom så är det alltid bra som det är!! Kör på!! Fina saker du gör!! Kramen Maritha

    SvaraRadera
  2. Du är absoluut inte ensam vännen att ändrar sig o byte lite möbler ,min man säger också som Robert säger ,men med en glimt i ögon ,fint blir det o livet ändrar sig också ,för 3 år sen hade jag 3 barn hemma nu är dom sambo o ha 1 prins hemma ,härligt att livet utvecklar sig o vi med ,tror att våra män tycker om detta ,kram Nancy <3

    SvaraRadera