Summa sidvisningar

tisdag 28 oktober 2014

Grattis bloggen på 1 - årsdagen



Fabian har vaknat till och från i natt med lilla skrutten. Han somnade om på förmiddagen och sov länge. Så länge att jag hann sy färdigt en hel fleeceoverall. Den blev riktigt bra om jag får säga det själv. Var till företagshälsovården på eftermiddagen. Fick träffa samma läkare som sist och det kändes helt fantastiskt, hon var jättebra. Jag hade bett om att få samma igen då jag tycker att det är så jobbigt att dra upp samma sak för nya personer hela tiden. Tyvärr var det sista gången då hon skulle sluta där snart. 


Såhär såg det ut när jag kom hem. Lilla Elsa var hos oss för hennes mamma var på ett möte. Robert är helt fantastisk med barnen.


Dom är så söta med varandra Elsa och Fabian. Elsa är en riktig liten bladdermaja, precis som sin mamma ;) 
Idag fyller min blogg ett år! För prick på dagen ett år sen skrev jag mitt första blogginlägg. Det finns att läsa HÄR . Jag hade funderat på att börja blogga länge men inte vågat starta någon då jag inte visste hur man gjorde eller hur man skulle skriva. Man tror ju inte att någon skulle vilja läsa om oss eller bry sig i vad jag skriver. Det var främst för mig själv och mitt eget mående jag skulle skriva, så gör jag än idag. 
NI är betydligt fler som läser än vad jag kunnat drömma om. Jag har på ett år kommit upp i nästan en halv miljon sidvisningar!! 
Det är verkligen jättekul. Kommentarerna jag får värmer i hjärtat. Tyvärr är jag lite senil och svarar jag inte på dom direkt så kan jag glömma bort det sen, men hoppas ni har överseende och fortsätter att kommentera mina inlägg.


Jag har fått så himla mycket bra tips och råd angående Fabian tack vare bloggen och ni som läser om oss. Det har sista tiden varit mycket gnäll och lite deppigt men sånt är livet. Det går upp och ner. Jag är nere men känner ändå att jag är sakta men säkert på väg uppåt igen, Tyvärr slås fötterna undan ibland av personer och händelser jag inte kan skriva om här då det skulle bli ett sabla liv. Värre än det redan blir ibland....
Jag försöker verkligen välja bort dom personer i min närhet som bara stjäl energi och inte tänker på något annat än sig själv. Det går sådär för rätt som det är ploppar dom upp som gubben i lådan och man håller på att spricka inombords.
Men vi håller ihop familjen, mina barn. min älskade man, barnbarn och min fantastiska mamma. Jag har några men alldeles underbara vänner, vi vet vart vi har varandra även om det ibland går långt mellan gångerna att vi hörs av. 
Det är aldrig att man ens tänker tanken att -undra om hon är sur för att jag inte hört av mig. När vi pratas vid är det alltid som vi hördes av igår. 
Det är riktiga vänner det.


Mitt pysslande får mig att må bra och koppla av. Idag fick jag hem lite nya tyger jag ska sy nåt skoj till Alice och Fabian av. Jag har sytt lite nya kuddar på kvällen också. Dom blev jag också nöjd med. Det är en skön känsla att kunna vara stolt över något man själv har tillverkat. Fast det är jag ju såklart över mina barn med :) 
Jag är nog rätt stolt över min blogg med. Det är en riktig pysventil.
Kram på er som läser och ha en skön kväll!!

11 kommentarer:

  1. Du är störst, bäst och vackrast!! Glöm aldrig det! Älsk älsk

    SvaraRadera
  2. Grattis på 1-års dagen!! :-) Overallen blev fantastiskt fin! Kram, Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Karin! Och tack för alla dina snälla , kloka , glada och uppiggande kommentarer ♡
      Kram på dig! :-)

      Radera
  3. grattis till din blogg 1 års dag,tycker du är modig att dela med dig och det visar att du är starkere än du tror ,kram <3 nancy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Nancy! Stor kram till dig ♡

      Radera
  4. Grattis finaste kusin! Kramar i massor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min älskade fina fantastiska kusin ♡♡♡

      Radera
  5. Jag tycker att det är starkt och modigt av dig att våga vara så öppen! Alla går igenom svårigheter ibland. Få är de som vågar prata om dem. Jag följer din blogg så gott jag kan, tyvärr inte så ofta som jag skulle velat. Tycker du skriver bra också! Kram till dig och familjen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Hanna! Kramar tillbaka ♡

      Radera
  6. Din blogg är bäst! =)

    SvaraRadera