Summa sidvisningar

lördag 4 oktober 2014

För tidig tvåårspresent

 Igår hämtade vi ut presenten från kontorsmagasinet en sida absolut värd att kolla in. Där finns nåt för hela familjen. Allt från kaffekapslar till kaffemaskinen till leksaker, verktyg och massor med pysselsaker!
 Det var inte riktigt meningen att Fabian skulle få sitt stora paket idag. Men vi hämtade ut det på väg hem från stan när han såklart var med och på nåt vis så anade han att det var till honom.
 Han satt och klappade på paketet hela vägen hem och var alldeles sprallig hela han. Han har lite svårt att visa känsloyttringar, han vet inte riktigt hur han ska bete sig eller göra. Det blir att han låter väldigt mycket, kan bli lite hårdhänt
 Som varje gång mormor kommer, han älskar henne över allt och blir så glad när han ser henne. Men inte så han skrattar och flinar utan tar tag i henne och drar iväg med henne in på rummet så ska dom leka. Han blir väldigt upp i varv vid sina känsloyttringar, blir nästan lite arg när vi inte riktigt förstår vad han menar. Svårt att beskriva, måste nästan ses.

 Lilla hjärtat. Han blev i alla fall jätteglad för sin bil även om han hann bli arg flera gånger för att vi inte satte på ratten fort nog eller höll den på rätt vis.
 Det var visserligen ganska sent på kvällen för att vara Fabian så han var lite trött och extra känslig för det med :) 
 En mycket nöjd liten kille på sin stora bil. Nu kan han träna sin balans av att sitta på bilen, han förstår bara inte att man ska hålla sig i ratten så att det blir stadigare. Nu ska jag strax klä på mig för att åka upp till Lugnetkyrkan och gå på bytesmarknad där. Hoppas hitta lite kläder till Fabian. Han har blivit så lång att han nästan inte har några byxor kvar som passar :)

4 kommentarer:

  1. Hej, skulle ha kontaktat dig ang att jag ville beställa kuddar och gardiner. Har varit en väldigt hektisk tid och upp och ner då jag också har ett sjukt barn, fast på ett annat sätt än er Fabian. Vill hursomhelst gärna beställa om du orkar och fortfarande vill. Men jag har tappat bort din mailadress.
    Kan du skriva den igen?
    Ha en bra dag!
    Kram från en annan mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Du kan mejla mig på cathrinewickstrom@hotmail.com så kan vi skrivas mer där.
      Kram och ha det got!!

      Radera
  2. Hej! Jag såg på instagram att du frågade om vikten på ergobaby360 bärselet, den tar upp till 15kg och du kan ha den på ryggen och höften också! Jag provade den igår på Underbara barn mässan och blev frälst! Pratade med en tjej i montern och hon visade hur barnet satt när hon böjde sig ner, och han satt väldigt bra, så den funkar bra när man har barn som vill vara i famnen jämt, för man kan göra saker hemma och t.o.m gå på toaletten då barnet sitter så bra! Den är värd varenda krona, för man sparar så mycket på sin rygg och axlar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för att du såg det och svarade mig här!

      Radera