Summa sidvisningar

onsdag 22 oktober 2014

2 för 1 kuponger är så bra

Jag fick sovmorgon i morse och låg till klockan nio. Så himla skönt.
Har ringt några samtal och fixat lite åt Felix.
Skulle ha ringt lite fler samtal men jag tar nåt om dagen. Det tar på krafterna att ringa jobbiga samtal.
Jag har färgar håret så dom grå stråna är borta.
Blir allt mer sugen på att klippa av mig håret. Jag kan ändå aldrig ha det utsläppt, lossar hår värre än en hund och så drar Fabian mig i håret hela tiden då.

Robert började jobba sent idag så vi tog en lunch på O'learys. Hade 2 för 1 kupong där så då kostar det inte så mycket, sen känns det lite lyxigt.
Fabian somnade när vi kom hem igen och jag satte mig och sydde några små hjärtan.
Har textat lite hästar också.
Nu ska jag luta mig i soffan en stund. Vi ska på bio ikväll.  Mamma passar Fabian medan jag, Felix och Robert ser på film.
Vi ska se Dracula och den börjar inte förrän kl 21.
Ska jag orka hålla mig vaken hela filmen är det bäst att jag vilar lite nu.
Jag har en förmåga att kunna somna på bion...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar