Summa sidvisningar

söndag 21 september 2014

Tillbaka till vardagen igen

Imorgon börjar Robert att jobba igen efter lite mer än tre veckor hemma efter operationen.
Han blir fortfarande väldigt trött och har det lite kämpigt med att äta och dricka.
Det har varit skönt att ha haft dom här dagarna tillsammans.
Särskilt som han bara hade en och en halv vecka semester i sommar.

Fint väder har det varit också så vi kunnat vara ute och gått.
Vi har njutit varje ledig dag tillsammans.

Idag var vi till Sågmyra en sväng för att hälsa på min kusin och hennes man i deras fantastiska butik Calimero.
Så otroligt fina saker och barnkläder där så man skulle handla ihjäl sig!
Även snygga vuxenkläder till bra priser.

Det är så skönt att ventilera sig lite med henne för att hon förstår precis vissa saker jag tycker är jobbiga.
Saker man inte kan skriva av sig på grund av orsaker och inte heller prata med vem som helst om.

Jag har även pysslat med att piffa till en vagn idag.
Tejpat chassit med camouflage färgad gaffatejp. Blev snyggt tyckte jag.

Till middag gjorde jag en röra på tonfisk, lättkvarg, rödlök och citronpeppar.
Åt sallad, keso och en perfekt avokado till röran. Jag älskar röror i alla dess former.

Imorgon ska jag, Fabian, Elin och Alice gå på öppna förskolan tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar