Summa sidvisningar

lördag 13 september 2014

En loppis och pysseldag

Min dag började med en skön sovmorgon. Denna gången utan fluga i sovrummet,  tack och lov!
När jag kom upp var kaffet klart, jag kunde bara gå och sätta mig så fick jag även frukost serverad.
Snacka om lyxhustru :)

På förmiddagen åkte vi runt på lite loppisar. Jag skulle kolla om jag kunde hitta några dragkedjor. Det gjorde jag såklart inte. Däremot hittade jag billiga kuddfodral som jag kunde sprätta bort dragkedjan på och använda.

När vi kom hem somnade Fabian så jag tog tillfället i akt och sydde och gjorde ett par tavlor.
Blir nog inte så svårt för våra släkt och vänner att lista ut vad dom får i present och julklapp ;)

Vi hade tänkt åka ut och kolla på fotboll i Svärdsjö men Fabian sov så länge att det blev för sent.

Han är så himla rolig Fabian. Han hasar omkring på golvet och släpar på dom största sakerna han kan hitta.
När jag dammsuger åker han efter dammsugaren hela tiden och blir jättearg när jag stänger av den.
Han tyckte nog att Robert behövde städa idag också.
Han låg och vilade i soffan när Fabian kom släpandes på sop och skyffel och gav honom :)

Nu sover Fabian skönt igen och vi har ätit fruktsallad.
Ska pussa lite extra på min man idag eftersom jag fick sova i morse.
Kanske ska "rasta muttan" och chocka honom lite, var ett tag sen sist nu ha ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar