Summa sidvisningar

lördag 6 september 2014

Dagen i bilder



Dagen började med en lyxfrulle, nästan som en riktig hotellfrukost :) Det är något hela tiden så jag har inte ro att sätta mig och blogga förrän på kvällen när Fabian somnat. Efter frukosten i morse åkte vi på lite loppisar hela lilla familjen. 
Fabian älskar att sitta i bärselen och den är perfekt när man ska gå bland folk och trängas. Fyndade massor av både ramar och dragkedjor. Perfekt!!


Dom här tygerna ska bli kuddar. Jag älskar dessa tyger! Har hunnit sy tre av det röd/vit/gröna tyget och en av det med silverhästar. Har klippt så det är bara att fortsätta att sy imorgon. 




Hade besök av en fin vän och hennes dotter idag, det är hon som ska ha dessa kuddar också. Ska hjälpa henne att sy gardiner så dom var förbi här med det och stannade på en kopp kaffe. Så passade vi på att prata ur oss lite. Jag är så dålig att umgås med folk och gillar att hålla mig för mig själv, ändå tycker jag att det är så himla skoj när det blir såna här spontana besök. Tack A-C för ett underbart besök idag!
Dragkedja i kuddfodralen har blivit en självklarhet nu :)


Robert har varit borta hela dagen så jag och Fabian har haft sällskap av Fanny hela dagen. Vi åt lördagsbuffe´på China Thai med friterad banan och glass till efterrätt. Fabian gillar glass så han satt och ropade åt oss båda när vi var sena att mata honom :) Han var helnöjd i vagnen vi fick av en jättesnäll tjej som Robert gått i skolan med. Han blev jättearg när jag skulle lyfta ur honom när vi skulle äta och även när vi kom hem.
Lilla älskade bustrollet Fabian


Fabian var så trött på kvällen men det var lite för tidigt för att gå och sova. Iklädd pyjamas gick vi ut en sväng och strosade runt kvarteret och postade ett brev. Han var så nöjd hela tiden ända tills vi kom hem igen och jag skulle ta ur honom ur vagnen :) Han skulle kunna åka vagn hur länge som helst. Det är tur att jag älskar att vara ute och gå. Imorgon ska vi gå tillsammans hela lilla familjen.
Hann bli en kudde till innan jag slog igen butiken för dagen ;)
När jag stod i kön inne på Willys idag fick jag syn på Aftobladets bilaga Klick. Blev tvungen att bläddra i den för att se om det stod något, dom ringde ju i veckan och pratade med både mig och Robert. Det första jag såg när jag började bläddra i den var ett typiskt Robban uttryck....
Han är inte riktigt rumsren min man, men det är ju lite det jag älskar hos honom också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar