Summa sidvisningar

söndag 3 augusti 2014

Sovmorgon och promenad

Igår morse hade Robert sovmorgon och idag var det min tur.
Jag sov till åtta sen var det kört att sova längre.

Skulle ta mig en promenad innan det blev för varmt ute.
Tänkte bara gå runt Tisken, ca 4 km. Lyssna på en pod och traska lite bara. Brukar oftast lyssna på Nina&Niklas eller Bingo&Katrins relationspod.
Idag blev det Bingo&Katrin.

Promenaden blev aningens längre än jag hade tänkt från början.
Blev nästan en hel mil. När man går och lyssnar på något så tänker man inte på att man går. Man bara går och går.
Gick till Roxnäs och hem igen.

På eftermiddagen var vi ut till Grycksbo och kollade på fotboll. Fabian hade sin rollator med sig och sprang runt där och hade jätteskoj.
Har bilder på systemkameran som jag ska lägga upp sen.
Nu ska vi strax äta pulled turkey och en god sallad.
Fabian sitter i badet och blir av med allt damm från kolstubben han sprang på i Grycksbo :)

Tack Jessica för trevlig pratstund ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar