Summa sidvisningar

söndag 31 augusti 2014

Söndagspromenad

Fabian slog upp dom blå klockan 06:15 i morse.
Han ville nog åtgärda det han stökade till igår.
Han slet nämligen tag i dammsugaren direkt i morse. Lyckades knuffa den från hallen och in till vardagsrummet.

Jag hann måla vagnen en gång till på morgonen.
Fabian somnade i sin säng idag så jag passade på att gå ut en sväng själv medans han sov.
Jag timade promenaden bra, precis när jag kom hem så vaknade han.

Robert är väldigt trött efter sin Gastric by pass operation.
Får väl inte i sig så mycket som han borde heller men det går bättre och bättre.
Det kunde ta upp till två månader innan matlusten kommer tillbaka.
Det var även vanligt att man är trött efteråt.
Han är även ganska trött på att äta soppa/flytande kost.
Gick ju på pulverdiet i fyra veckor innan operationen. Det för att avfetta levern innan operation.
Han gick ner 18 kg på dom veckorna det var bra gjort av honom!

2 kommentarer:

  1. Det var inte en lördagspromenad då? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nä idag var jag säker på dag! :-)

      Radera