Summa sidvisningar

lördag 9 augusti 2014

Min fantastiska man!

 I morse fick jag sovmorgon. Som dess värre inte blev så lång. Vaknade klockan åtta av att jag fick mens när jag skulle vända mig i sängen, så det var bara att springa upp. Så himla typiskt!
 Gick ut på en morgonpromenad istället. Lite drygt 7 km innan det blev allt för varmt ute.

 När jag kom hem packade vi ihop oss och åkte till Roxnäs för att bada, eller ja Robert och Fabian badade i alla fall....jag tittade på.

 Måste bara få skryta om min älskade man lite extra. Igår var han till Willys och handlade. Längst fram i kön i kassan stod en förvirrad dam som glömt sin kod till bankkortet. I kassan satt en ung osäker tjej. Kön växte och folk blev irriterade. Damen hade även sin legitimation med sig men tjejen i kassan sa att kunde hon inte koden så kunde hon inte betala sina varor heller och skulle få lov att lämna tillbaka dom (Hade tjejen i kassan fått lära sig riktigt så hade damen kunnat betala med sitt kort även utan kod när hon hade legitimation med sig)
 Den förvirrade damen hade 70 kronor i kontanter men det fattades 63 för att täcka det hon handlat. Till slut sa Robert till tjejen i kassan att han betalar dom 63 kronorna som fattas. Den förvirrade damen höll fortfarande på med sitt kort och förstod inte riktigt vad som hände.
Tjejen i kassan sa till Robert att så kunde han inte göra men det kunde han visst det. Han betalade damens varor.
Damen själv uppfattade inte det runtomkring och förstod inte att han betalt resten som fattades. Hon hade bara frågat om hon kunde få ta sina saker nu.
Dom andra i kön tyckte i alla fall att Robert gjorde en god gärning när han hjälpte damen och det hade nog hon också om hon bara förstått det. 
Stackars förvirrade tant.

 Det måste ha varit minst 26 grader i vattnet idag. Det kändes helt ljummet. Fabian och Robert var i och plaskade mest hela tiden.
 Jag älskar att se och höra på dom. Fabian skrattade så han kiknade när dom busade och plaskade i vattnet :)




 Roligast var när dom skulle försöka plaska på mig såklart :)

 Taste Teaser heter grejen vi fick av Elin. Det är toppen! Idag åt han massor med honungsmelon. Fick fylla på den flera gånger. Bara att han tar det till munnen är ett stort steg. Att han sen även får i sig av innehållet är ju ännu bättre. Han blev nästan sur när jag skulle ta den för att fylla på med melon.
 Vi hann vara vid badet nån timme innan Fabian blev trött igen. Då var det bara att packa ihop oss och åka hem igen. Nu sover han skönt i sin säng lilla badkillen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar