Summa sidvisningar

söndag 17 augusti 2014

Jag har världens mest förstående man

Alltså jag och barnvagnar. Har bytt ett antal gånger under dom två år vi snart haft Fabian.
Det var lika när dom andra var små. Jag bytte vagnar titt som tätt då med.
Kommer aldrig dock att byta bort min gamla Brio Nova jag har.
Däremot ska jag försöka mig på att färga en billig klädsel till den jag fick tag på förut.
Originalet vill jag inte förstöra.

Har en jättefin limegrön Emmalj scooter som mest bara står.
Är i valet och kvalet om jag ska sälja den. Den är knappt använd då vi har en annan vi använder mest, förutom den jag ska färga.
Det är synd att en sån fin vagn bara ska stå också. Jag älskar färgen på den och önskar att klädseln hade passat på den andra vi använder.
Får fundera lite.

Det här med vagnar är som en hobby. Jag tycker det är jätterolig att byta, ändra och förnya. Det bästa är att Robert är så förstående med det. Inget gnäll om att jag byter och grejar.
Han har ju sina hobbyn och intressen också.
Kanske nån har nåt annat skoj att byta mot min fina vagn :)
Nån annan vagn alltså ;)

Fabian stortrivs i sin nya säng och sover skönt i den.
Hittade lite fler fina bilder på honom. Man kan ju aldrig se sig mätt på sina barn ♡
Nu blir det sängen för min del med.
Imorgon ska jag på mitt första samtal med terapeuten. Lika bäst att jag kommer ihåg att ta med näsdukar och solglasögon för jag kommer väl att böla som vanligt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar