Summa sidvisningar

söndag 24 augusti 2014

Inte bara hemma jag gör om

Fanny fick hjälp med att fixa till sin blogg av en kompis.
Den blev så ljus och fin. Såg så ren ut.

Tyvärr kunde hon inte hjälpa mig då hon inte visste hur min portal jag bloggar på fungerar.
Jag har försökt själv flera gånger utan att lyckas.
Idag lyckades jag knäcka koden!

Fick till en bild på Fabian under rubriken som jag velat haft hela tiden.
Jag blev jättenöjd med nya looken, hoppas ni också gillar den :)

Nu väntar sängen. Den här veckan vi har framför oss är en mycket speciell vecka.
Den börjar med mamma/mormors födelsedag :)

Kram och god natt ♡

2 kommentarer:

  1. Rubriken är jättefin men formatet är lite meckigt. Svårt att läsa i telefonen. Jag som bara häromdagen berömde din blogg för layouten :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan hålla med dig om formatet. Det verkar vara litet olika på olika mobiler. Jag får kolla över det på datorn när jag kom hem :)

      Radera