Summa sidvisningar

lördag 30 augusti 2014

Fabian busfrö



Fick sovmorgon av Fabian till 06:30 i morse. Jag drack lite kaffe kollade en stund på nyhetsmorgon sen började jag att måla på vagnen (som aldrig blir klar någon gång) medans Fabian lekte snällt på sitt rum.
Jag hörde att det skramlade lite när han lekte, men jag tänkte att det var väl kastrullerna på hans rum som skramlade för han brukar leka (låta) med dom.
Rätt som det var så tyckte jag att det skramlade lite väl mycket. Gick ut i hallen och där såg jag genast spår efter honom.....


Han sken som en sol. Hade fått upp garderobsdörren och vällt ut allt metallskräp som skulle till återvinningen. Det var lock och burkar i precis hela hallen.


Robert som inte får lyfta Fabian nu när han är nyopererad får ju lite sovmorgon varje dag. Men i morse fick jag lov att väcka honom klockan halv nio och sätta Fabian i sängen hos honom. Jag ville inte gärna ha Fabians "hjälp" att plocka ihop i hallen.


Fabian har dom sista dagarna blivit en riktig mammagris. Inte ens Robert duger. Jag hade tänkt gå ut och gå medans Fabian sov sin förmiddagsvila. Men vi tänkte inte riktigt lika...


Jag fick ta lilla plutten med ut på promenad istället. Han somnade efter en kort stund och sov en hel timme i vagnen. Vi gick lite drygt nio kilometer.


Sen blev det en vända till Ikea med Fanny och sen var vi och kollade på en vagn åt henne som hon och Jesper ska köpa till lilla bebisen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar