Summa sidvisningar

lördag 23 augusti 2014

En hälsa-på-dag

06:00 var det uppstigning enligt Fabian.
Jag har sovit som ett as i natt. Drömt mardrömmar och när jag har vaknat har hjärnan gått på högvarv så jag haft svårt att somna om.
Alkohol i kombination med idioter är ingen bra kombo!

Så fort jag tycker att det känns lite bättre och saker och ting ser ljusare ut så är det nån idiot som sparkar undan benen för en.
Har gått med en stor klump i bröstet hela dagen idag.
Fy fan!!!
Ja, ja det är bara att bryta ihop och gå vidare.....

Jag, Robert, Fanny och Fabian var till Borlänge idag för att Fanny skulle köpa skor.
Blev en snabbis in på Ikea också för lite lunch och lite tyg.
Imorgon ska det sys igen.

Vi stannade till och hälsade på hos Roberts syster på hemvägen. Fabian gillade Elsas lilla elbil, fast bara om den stod still.
Efter det släppte vi av Robert och Fabian hemma och jag och Fanny åkte till Elin och kompani.
Fanny börjar att få en liten kula nu så det syns :)
Fick massor med tyger av Elin och så en stor bit med stoppning.
Ska sy en dyna till vagnen jag håller på att färga.
Den kommer att bli så snygg!

Lilla busan Alice hon var lika glad som alltid ♡
Snart blir det sängen, imorgon har jag sovmorgon få se hur bra det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar