Summa sidvisningar

onsdag 20 augusti 2014

En dag på Ikea med Elin och Alice





Pigga och glada drog vi iväg till Ikea i morse. Jag, Fabian, Elin och Alice. Vi startade med att äta, man behöver ju energi för att orka gå runt på Ikea.


Fabian var så hungrig att han började tugga på skorna i väntan på maten. Jag åt lax och potatis, Elin åt som alltid köttbullar :)


Elin och Alice var inte riktigt överens om haklappen skulle sitta på eller inte.


Alice fick prova att rida på en gungälg. Det gillande hon starkt. Jag vet ingen som kan se så rolig ut som Alice. Hon skrynklar ihop hela ansiktet och jag håller på att skratta på mig åt henne  :)
Gung gung


På vägen hem var det inte lika piggt i baksätet som på vägen till Ikea :) Två söta tröttmössor som somnade direkt dom kom in i bilen.
Fick lite söta bilder när Elin och Alice har pusskalas :)
Ser ju verkligen supermysigt ut ;)
Tittut i spegeln. Den är riktigt bra, då ser jag Fabian och han mig när jag kör fast han sitter bak och jag fram.
Mormors lilla pussgurka
Jag köpte tyg på Ikea och sydde en gardin in till Fannys gamla rum. 48:- blev den att kosta, det var nog den billigaste Ikea vändan någonsin. Fick ett mess av Robert innan vi åkte att jag skulle ta det lugnt.
Han tycker att vi har överflöd på kuddar (som att man skulle kunna ha för många såna) Jag skrev när vi var klara- Oj va mycket kuddar det går in i vår bil!!! 
Men näpp, ingen kudde denna gång :)

4 kommentarer:

  1. Vilken bra spegel! Har bara hittat små som man knappt ser nåt i. Var har ni köpt den, om man får fråga? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är toppen! Har för mig att jag köpte den på Babyproffsen för runt 150:- Såg att det fanns för 79:- på biltema men dom var väldigt små.

      Radera
  2. Man kan ALDRIG få för många kuddar!!!! ;-) Karin S.

    SvaraRadera