Summa sidvisningar

söndag 17 augusti 2014

Den fantastiska sommaren 2014 (bildbomb)



Slutet av den fantastiska sommaren är här. Det är tur att den lever kvar länge på bilderna. Så många bra upplevelser och minnen. Ett underbart väder med strålande sol och många bad.


Det var Alice första sommar någonsin. Vi var ut och åt med vänner och hade trevlig. Jag vann världens största kexchoklad på det allra roligaste viset någonsin också! Önskar så att nån hade filmat Robert då jag vann den och till och med fick gå in och hämta min vinst själv :)


Vi hade en underbar vecka i Leksand. Ömsom sol, ömsom regn. Spelade yatzy tills tärningarna nästan tappade prickarna.


Turistade på riktigt i Leksand och kollade på en riktigt fin trädgård. Sen åkte vi från det ena toppenstället till nästa. Då hamnade vi i ett riktigt paradis. Mormor, Fanny, Felix och Jesper var också med dit. Vi fick låna mina kusiners ställe i Rog. 


Otroligt härligt att vara där tillsammans allihopa. Vi fiskade, badade och spelade kort på kvällarna. På dagarna pysslade vi runt i trädgården.
Världens minsta abborre fångades i en spegelblank Rogsjö.
Jag har tagit kort på allt möjligt i och runt vattnet. Här fastnade en kräfta på bild som gick omkring bland stenarna i vattnet.
Fabian höll min hand för första gången, vi tittade på fina bilar på cruising. Var på ett fantastiskt fint bröllop, tack vare att jag hittade en fin klänning i min kusins butik Calimero som ligger i Sågmyra.
Fick bild på en liten gädda som lurade i vassen
Vi blev bjudna till en annan kusin paradis i Kättbo. Ännu ett drömställe med mera bad både i sjön och i utespa.
Ni förstår att vi trivdes här också va?
Kan inte se mig varken mätt eller trött på alla bilder från vår härliga sommar
Två av mina älskade pojkar. Jag är så tacksam för min man. Han är verkligen helt fantastisk på alla vis.
Med stor vånda så rök till sist Fabians lockar. Han blev sån stor kille i sin nya frisyr
Vi har busat och gosat alla generationer med våra små pluttisar
Det här är så roliga bilder på Robert och Fabian tycker jag. Han har haft förmånen att få hänga mycket med sin pappa i sommar trots att Robert jobbat nästan hela sommaren. Vi har verkligen tagit vara på tiden när han varit ledig.
Fabian har gjort massor med framsteg under sommaren. Vår älskade, duktiga, glada lilla kille
När det kom till baden då var det endast pappa som dög. Jag var tydligen inte alls lika rolig att bada med
Panoramavy över Kättbosjön
Kan man bli annat än glad när man ser den här lilla killen


Våran lilla ögonsten. Nu väntar en tuff höst. Men vill vi ha lite extra energi kan vi bara gå tillbaka och titta på alla sommarens bilder och minnas hur bra vi haft det.

2 kommentarer:

  1. UNDERBARA bilder!! ni verkar ha haft en helt fantastisk sommar! bilderna talar verkligen!!! underbara Fabian som gör så mycket framsteg. verkligen härligt att se och höra. Och önskar er all lycka till i höst med allt vad det innebär. Kram till er!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Malin!! Kramar till er! Hälsa familjen

      Radera