Summa sidvisningar

onsdag 27 augusti 2014

Då var vi hemma igen

 Bilder på lägenheten vi hyrde. Ligger en länk längre ner till den.
 Öppenspis fanns det också, en väldigt annorlunda sådan. Diskmaskin, alla bekvämligheter fanns.
 Utsikt från ett av fönstren. Det var en hörnlägenhet med fönster åt tre håll.
 Vi fick betala 3000:- för två nätter.......
 ......plus 650:- kan man säga, då jag tydligen är usel på att tyda parkeringsskyltar....
 Det var sovplatser för tre personer, resesängen hade vi med oss själva.

 Fint med synliga takbjälkar.



 Mamma har suttit på golvet i tre dagar. Tur vi har varit ute och gått mycket annars hade hon nog fått sittsår i baken. Så fort hon reste sig och gick någonstans blev Fabian sur ;)

 Länk till lägenheten



Fabian vaknade klockan 05:30 i morse. Det första jag så var en klarblå himmel. Så typiskt, varför kunde vi inte ha fått haft det igår när vi var ute och gick hela dagen?
Vi tog en morgonselfie med kuddfrilla och skickade till Robert i morse




Humlegården

Frukost på Scandic Park Hotell


Efter att vi plockat ihop och lämnat lägenheten parkerade vi bilen vid Sofiahemmet. Vi gick till Scandic Park Hotell och åt frukost. Finns det något godare än en rejäl hotellfrulle?! Hotellet ligger precis vid Humlegården så vi gick dit och gungade lite efteråt.
Sen blev det nån timmes promenerande innan vi gick till sjukhuset för att hämta Robert. Han satt och åt soppa när vi kom.
Om det gick bra skulle han få åka hem efteråt. Som tur var så gick det bra. Jag fick ju lov att köra hem eftersom han inte fick köra bil efteråt.
Jag blev så hiskeligt trött på hemvägen men det gick bra och vi är nu hemma igen. Fabian och Robert sover båda två.
Jag väntar på att klockan ska bli lite mer så jag också kan gå och sova. Skulle jag lägga mig nu skulle jag vakna tre i natt och vara pigg. 
Nu ska Robert bara äta soppor i tio dagar sen får han gå över på pure´kost. Han är lite trött och öm, mår lite illa emellanåt annars känns det bara bra. 
Så skönt att det äntligen är gjort.
Min Fanny har också börjat blogga finns en länk till hennes blogg HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar