Summa sidvisningar

onsdag 30 juli 2014

Världens bästa mamma/mormor ♡

Idag har mormor och Fabian badat på balkongen.
Egentligen bara Fabian men mormor var nästan lika blöt hon med efter allt plaskade från Fabian :)
Han blir så glad när mormor kommer. Dom två kan leka och greja hur länge som helst.
Och jag får lite tid för mig själv och kan fixa med annat som måste göras. Hon är så bra min mamma♡

Vi har en ta-det-lugnt-dag idag. Fabian sov bra på förmiddagen och nu sover han igen. Vi tog en liten promenad på en timme mellan sovningarna, och badet såklart.

Vi gick genom kvarteren i stan och strök längs väggarna i skuggan.
Tog bort banden på kepsen igår och den fick utan problem sitta kvar på huvudet.

Robert jobbar sent och slutar inte förrän klockan 19 ikväll. Jag ska nog passa på att ta en gubblur nu medans Fabian sover :)
All tvätt och sånt är redan klart så jag kan bara koppla av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar