Summa sidvisningar

söndag 27 juli 2014

Läskiga biltvättar

Idag var vi hem till Roberts syster och gratulerade henne i efterskott då hon fyllt 30 år.
Kusin Elsa som är två och ett halvt år har börjat komma lite i sin första trotsålder.
I början var hon så snäll och kom med saker till Fabian. Sen kom hon på att det var ju hennes och skulle ta tillbaka allt igen :)

Varje ålder har verkligen sin tjusning. Hon har börjat prata så mycket och har blivit en riktigt stor tjej.
Jag tycker att trotsåldern har sin charm också. Allt ska testas. Minns såväl när dom andra fyra hade sina perioder. Ibland ville man bara slita av sig håret och ibland höll man på att skratta ihjäl sig :)

På eftermiddagen blev det ett dopp i bassängen på balkongen för Fabian och jag låg i soffan och tittade på och önskade att jag också fått plats.

Har väntat på det beryktade ovädret alla pratat och skrivit om.
Några futtiga droppar var allt vi fick. Inte ens en liten åskknall blev det!

Vi åkte iväg och tvättade bilen. Jag har lite fobier för biltvättar sedan jag var liten, jag blev ensam kvar i bilen när tvätten slog igång och mamma stod kvar utanför.
Fabian gillade inte heller dom stora borstarna som for förbi och lät illa. Fick sitta fram i pappas trygga famn medans tvätten gick.
Önskar även där att jag hade fått plats...

Fabian har fått sin första sticka i foten som pappa lätt fixade ut med en pincett. Fabian sa såklart inte ett ljud. Det värsta var nog att hålla foten still för att kunna få tag på stickan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar