Summa sidvisningar

onsdag 30 juli 2014

Kan inte se mig mätt

 Vi har fått en helt ny liten pojke här hemma. Jag kan inte se mig mätt på honom. Att håret gör så mycket. Jag nästan grät när jag klippte av dom fina lockarna, så blev han så söt när det var klart.


 Det är inte lätt att varken ta kort på eller klippa en liten kille som sitter som en propeller :)


 Jag tog mig en promenad på kvällen. Bara jag och min musik i öronen. Sån himla skön kväll och avkopplande att bara gå. Gick en vända på 7,5 km. När jag kom hem och stod utanför hörde jag nån som borrade i betongväggen och en galen Robert som ropade! Fabian hade sovit typ en haltimme när grannarna började borra och han blev livrädd och vaknade. Klockan var strax före 21 så jag fick inte gå upp och säga till heller. Robert tycker att jag måste lägga band på min ilska ibland. 21.45 borrade dom sista gången så Fabian somnade inte förrän efter det....
 Jag åt en god middag på balkongen medans Fabian badade. Blir "lite" blött när Fabian badar, blev ett fint avtryck av mina fötter på golvet :) 
Nu väntar sängen. I natt som var drömde jag såna mardrömmar att jag vaknade vid halv fem och inte kunde somna om. Drömde att Fabian kunde gå, vi var på en brygga och Fabian ramlade i vattnet,
En man dök i efter honom och han kom upp helt blå och livlös. Jag började med hjärt lungräddning på honom sen vaknade jag med ett ryck!! Fy för hemska drömmar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar