Summa sidvisningar

tisdag 29 juli 2014

Första lite längre cykelturen gick utmärkt

Fabian var trött och sov länge, länge efter BVC besöket.
Jag och Elin väntade och väntade. Vi ville nämligen åka och bada :)
När han vaknat och ätit packade vi ihop oss och tog cykeln till Elin och gick med henne och Alice resten av vägen till badet.
Vi cyklade sammanlagt 1,2 mil. Fabian var nöjd och ropade glädjetjut bak från vagnen hela vägen.
Det var 25 grader i vattnet, knappt att det svalkar längre.
Både Alice och Fabian älskar att bada. Alice somnade skönt i vagnen efter badet. Fabian satt och kastade kottar och skräp på Elins filt. Blev en kotte för mycket på filten också,  det var nämligen ingen tallkotte....
Det är så mysigt att hänga med Elin och Alice. Hon har världens rundaste, goaste lår och rumpa. Lilla knubbisen :)
När jag kom hem hade Robert gjort iordning världens godaste mat. Smarriga kycklingfiléer och en mumsig sallad till. Jag var vrålhungrig och det smakade helt fantastiskt♡
Nu har Fabian somnat i sin säng. Återstår att se om han sover för natten eller gör som igår. Då vaknade han efter en stund och var vaken i flera timmar medans jag och Robert gäspade ikapp...
Jag hoppas det är kameran som gör det annars har min näsa växt! Fabian hade fullt upp med att kontrollera bältet bak i kärran :)
Han älskar att vara ute och cykla. Ska prova att ta en tur runt Varpan nån gång. Det är ca 2 mil. Man kan ju ta en paus efter vägen och bada någonstans.
Fabian badar med syrran Elin medans jag och Alice hade mysstund på stranden.
Hon växer så det knakar lilla Alice. Ett halvår redan.
Mina fina tjejer
Glömde slå på den från badet så hela hemfärden blev inte med. Men det här var det längsta vi cyklat med vagnen och det går hur bra som helst. Blir ju dubbelt alltså eftersom vi cyklade dit också :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Det är bara 15 km runt Varpan och man kan stanna här hos mig så visar jag badplats och serverar kaffe =)¨

    MiaD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter ju toppen Mia! :-)
      Det är ganska precis 2 mil runt hemifrån oss :)

      Radera