Summa sidvisningar

tisdag 1 juli 2014

Efter regn kommer solsken

Jag och Fabian skulle gå upp och hälsa på vår gamla granne Lena på förmiddagen.
Hon som gjorde Fabians fina tårta när han fyllde 1 år.
Hon har startat en blogg om sina bakverk. Ska försöka få tid en länk till den.
Läser man min blogg från dator så finns hennes blogg i min lista på bloggar jag läser.

Jag fick gå och trampa här hemma och vänta på att Fabian skulle vakna. Han sov i över två och en halv timme.
Till slut kom vi iväg.
På med gummistövlar, regnskydd och regnjacka.
Fabian satt varmt och skönt i sin nya fleeceåkpåse.

Lena bjöd på nybakt bröd och kaffe. Hon har ett barnbarn i samma ålder som Fabian så han hade mycket saker att leka med där.

När vi skulle gå hem hade det slutat regna. Vi gick till affären innan vi gick hem.
Fabian åt mat och sen somnade han igen. Rasmus kom förbi och hälsade på och åt lite här.
Fabian sov i nästan 4 timmar på eftermiddagen.

Robert skulle iväg en sväng efter jobbet. Jag och Fabian tog en promenad hem till mormor och njöt av solen som tittat fram.

Robert kom hem med en överraskning. Jag fick en bukett med rosor och min favoritglass ♡
Han är expert på att skämma bort mig och få mig att känna mig älskad ♡
Tack snälla älskling! 

lenaryhnellandersson.blogspot.com
Det är adressen till Lenas bakblogg. Hoppas länken funkar. Hon gör sagolikt vackra tårtor!

2 kommentarer:

  1. Åh, så otroligt vackra rosor!! Så fin man du har som är så duktig på att visa sin kärlek till dig! <3 Idag tittade äntligen solen fram igen efter att ha levt i exil i x antal dagar! ;-) Det blev till att klippa gräset även om det var lite fuktigt - man vet aldrig när man får en chans igen... Ha det gott!! Karin S.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han är otrolig ♡
      Som vädret är nu förstår jag att man får skynda sig att klippa mellan skurarna :) såg ut att kunna bli lite finare imorgon. Hoppas det kan hålla sig ett tag också!
      Ha det gott!! :-)

      Radera