Summa sidvisningar

torsdag 10 juli 2014

Blev en sovdag idag

Om Fabian sov dåligt igår så kan man säga att han gjort precis tvärt om idag.

Sov först en och en halv timme i vagnen när jag gick. Sen sov han nästan 4 timmar i sin säng också.
Och nu sover han sen nån timme tillbaka gott för natten också.

Jag och mamma fick sitta och vänta i flera timmar på att han skulle vakna. Vi skulle på stan och köpa en flytring till honom.
Vi kom iväg till slut och hittade en på BR-leksaker som mormor köpte till Fabian.
Jag ville även ha ett uv-tält han kan sitta och få skugga av men nåt sånt fanns inte där.
Hade googlat och hittat på Ica Maxi i Borlänge. Stannade till efter vägen på City Gross och där fanns det en kombinerad bassäng/uv-tält till bättre pris också.

Robert har sin första riktiga betalda semester på nästan 10 år.
Imorgon har vi tänkt göra hans föräldrar sällskap och bada i Rättvik. Dom ska dit med lilla kusin Elsa.
Då kan vi använda sakerna vi köpt till Fabian idag.

Måste berätta något helt annat. Jag passade på att ta en dusch när Robert var hem på lunchen.
Tyckte jag kände något på baksidan av låret. Blev nojig att det skulle vara en fästing så jag ropade på Robert.
Gissa vad han gör?
Jo han tar tag i min skinka och lyfter upp den!
Som att den skulle hänga ner och skymma halva låret!!
Nåja han hittade inget i alla fall....jag har totalt förfallit :(

Nu blir det god natt♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar