Summa sidvisningar

torsdag 24 juli 2014

Ännu en stor händelse i Fabians värld

Jag Fanny och Fabian gick ner på stan för att kolla rean.
Hittade en klänning på Gina Tricot för 49:- och bikinibyxor för 29:-
Billigt och bra. Sen gick vi och tog en mjukglass. Medans vi satt där började det åska och kom stora regndroppar. Tur vi bor nära så vi hann hem utan att bli blöta.
Vi har bara varit hemma idag och Fabian har badat i bassängen på balkongen.
På kvällen när det blivit lite svalare ute gick vi ut en sväng. Kollade runt i dom fina kvarteren häromkring.
Rätt som det var sträckte sig Fabian efter min hand.
Han som man aldrig får hålla i varken händer eller fötter. Han ogillar att man tar honom på huvudet också. Nu börjar luggen bli lång igen och är i behov av en klippning. Det är inte det lättaste kan jag lova.
Tillbaka till promenaden. Fabian tog min hand hela tiden. Höll den hårt, la den mot sin lilla mjuka kind. Tog den mot sin lilla söta mun och pussade på mig.
Så tittade han upp på mig och såg nästan mallig ut.
Jag blev alldeles varm i hjärtat ♡
Älskade lilla Fabian som man längtat efter detta ögonblick. Att få hålla i en sån liten mjuk hand kan betyda så mycket.  Det är ett stort framsteg som jag hoppas håller i sig.
Fick hålla hans hand nästan en hel kilometer ända hem.
Jag gick krokigt och böjd och fick ont i ryggen men det gjorde absolut ingenting. Hade ju världens sötaste lilla hand i min♡

3 kommentarer:

  1. Underbart <3 /Lina

    SvaraRadera
  2. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läser det här!!! Det måste ha känts helt fantastiskt för dig! Jag hoppas att han nu har fått upp ögonen för hur mysigt det är med kroppskontakt!!! Härligt med framsteg!! Jippiiii!!! Karin S. :-)

    SvaraRadera
  3. Underbart!! 💗 Så härligt! Förstår att du längtat!!! Å jag med!! Tjohoooo! ☺

    SvaraRadera