Summa sidvisningar

måndag 30 juni 2014

Var är sommaren!?

Alltså nu får det väl vara nog!
Ena dagen syr man solkepsar och andra dagen fleeceåkpåse!
Det är ju svinkallt ute. Och blött. 
Vi har tänkt cykla hem till Elin och Alice men det var ju bara att glömma.
Fick ta bilen dit. Var nära att vi blev påkörda alldeles utanför dom också. Alltså vissa kan man ju verkligen undra hur dom fick körkort!
Det är 40 strecka på vägen. En bussficka alldeles innan man ska svänga in på parkeringen och där farthinder i form av två halvmånar på var sida vägen. Det är alltså rätt smalt att mötas just där. Jag blinkade vänster mitt i avsmalnaden och skulle precis till att svänga när en stor jäkla skåpbil kör om mig i full fart!!
Det var så det strök i backspegeln!
Förbannade jäkla idiot! Dum som jag var kollade jag aldrig varken företagsnamnet som stod på bilen eller regnr.

Kollade visst inte så noga när jag skulle parkera hos Elin heller. Är Easypark där så man skickar ett mess om man inte har appen.
Det här med rättstavningsprogram i mobilen är inte alltid till fördel.
Slängde snabbt iväg ett med och fick tillbaka att parkering för RYKTEN var betald.
Var bara att skicka ett till och kolla vad det stod innan det skickades iväg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar