Summa sidvisningar

onsdag 4 juni 2014

Tur jag har så kloka barn

Dagen började så nyttigt och bra.
Hallonkvarg med färska hallon och blåbär och så ett par Finn Crisp till de.
Felix kom hit på morgonen.
Vi hade en riktigt bra och fin pratstund. Jag blir så varm i hjärtat att jag har så kloka barn.
Barn och barn, dom är ju snart myndiga och vuxna alla fyra stora "barn". Dom vet vad som är rätt och fel och sant och falskt.
Sen kanske man inte gör allt rätt alla gånger för det.

Men jag kommer alltid att finnas där för dom precis som min mamma alltid gjort och fortfarande gör.
Jag älskar dom så otroligt mycket.

Mamma har hjälpt mig idag också. Jag hjälpte mina barn och hon sitt :)
Jag körde Fanny och Jesper till Ikea så dom fick handla lite till sin lägenhet.
Mormor och Felix hade hand om Fabian.
Vi har hållit på hela dagen känns det som. Dom bjöd mig på lunch som tack för hjälpen.
Den var inte lika nyttig som frukosten, men det var gott det med.

Jag och Jesper hjälptes åt att sätta upp tyg och dela av rummet när vi kom hem med alla saker.
Dom har en etta och vi delade av med tyg så det blev ett litet sovrum bakom tyget.
Kommer att bli så bra hos dom när dom är klara. 
Med lite fantasi kan man göra så himla bra lösningar för en liten slant.
Jag tycker sånt är så kul. Ta vara på gammalt och göra om istället för att kasta och köpa nytt. Blir mer personligt också.

Nu är min kropp helt slut och jag ska sova ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar