Summa sidvisningar

söndag 22 juni 2014

Sköna söndag

Idag har vi inte gjort något alls utan bara varit hemma.
Jag fick sovmorgon igår och i morse var det Roberts tur att sova ut.
Fabian vaknade 06:20 så då var det bara att vackert kliva upp.

När han somnade om efter ett par timmar satte jag mig vid datorn och lekte lite med ett fotoredigeringsprogram.
Jag är helt grön på det området men det är kul med bilder och fotografering.

Fabian har tränat balansen med att stå på pappa. Så har vi börjat träna att stå i krypställning. Det har absolut inte gått förut.
Han gillar inte att stå på knä. Han kan heller inte hålla upp sig med armarna utan det blir mest att rumpan petar upp i luften.
Idag lyckades han nästan stå i krypställning och till sittande.

Vi har haft besök av lilla Oliver och hans föräldrar idag samt av Roberts kusin.
Vi ska åka ut till hans kusin nån dag och ta med Fabians rollator så han kan gåträna där för han bor efter en lugn bra gata.

Ute har det mest blåst och regnat om vart annat. Termometern stod på knappa 9°C när jag gick upp i morse.
Jag tror tamme tusan det var varmare ute i julas.

Nu väntar sängen. Imorgon har jag lite samtal att ta tag i.
Natti Natti ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar