Summa sidvisningar

söndag 15 juni 2014

På tal om liten hjärna

Jämförde ju min egen hjärna med strutsens som är mindre än deras öga.

Vi har sängen ganska nära fönstret i sovrummet och jag sover på den sidan.
Igår när jag skulle lägga mig så vickade jag för den ena persiennen. Böjde mig ner för att stoppa i laddaren i mobilen.
Klädde av mig, reste mig upp.
Vände mig om så bröna nästan tog i fönstret....och ser att jag glömt vicka för på den sidan...

Vi bor ju som sagt ganska mitt i stan också. Får hoppas att om någon såg, trodde att det var en tax som tittade ut genom rutan...

2 kommentarer:

  1. Hi hi hiii 😊 Du är för rolig!!
    Men inte tror jag att du har en strutshjärna inte!!! Den är normalstor!!! 😃

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja vi får väl hoppas på det! Men ibland blir man lite trött på sig själv :-)

      Radera