Summa sidvisningar

onsdag 18 juni 2014

Inte ofta alla är samlade på en gång

Fabian tyckte att 05:50 var en lagom tid att gå upp i morse.
Jag hade nog gärna sovit nån timme till om jag fått välja.

Robert började senare idag så jag tog en promenad för mig själv. Gick lite över en mil och lyssnade på podcast under tiden.

När jag kom hem bytte jag om, stoppade Fabian i vagnen och gick 5 km till fram och tillbaka till affären.
Tog igen det Jag inte gått dom senaste dagarna.

Fabian somnade igen när vi kom hem. Fanny kom hit och så pluggade vi litet teori innan hon skulle till körskolan på teorilektion där.

Sen ramlade dom in alla ungdomar en efter en.
Vi skulle grilla korv och äta tillsammans. Det var nog faktiskt första gången som vi var samlade alla samtidigt sen Alice kom.
Alla mina barn med respektive och så mitt lilla barnbarn Alice ♡
Det är härligt med en stor familj samlad nu när vi oftast är en liten familj. Fabian blir så glad när alla pysslar om honom. Fast idag visade han även lite avundsjuka när jag hade Alice.

Alla har nu åkt hem mätta och nöjda och Fabian har somnat.
Jag bara längtar att få hoppa i säng jag med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar