Summa sidvisningar

torsdag 12 juni 2014

Drömmer om ett hus

Vi tog en promenad i morse jag och Fabian medans solen sken.
Jag gick dom första 3 kilometerna sen började jag jogga lite lätt.
Idag kändes det bra så jag joggade dom nästan 6 kilometerna som var kvar hem.

Fabian sov i stort sett hela vägen. Det blir extra träning att springa med honom i vagnen, ca 30 kg extra att knuffa på.

Vi har börjat prata om att ha ett eget hus jag och Robert. 
Det skulle vara skönt med en egen gård man kunde släppa ut Fabian på och han kunde gå omkring med sin rollator.
Vi skulle inte behöva något stort hus heller då dom stora har egna hem nu. Felix är ju mest hos sin pappa och han skulle ju få plats hos oss också såklart.

Skulle vara rätt skönt att slippa störa sig på grannar också.
Det är mycket som är bekvämt med att bo i lägenheten och mitt i stan men det är svårt att få allt.
Köpa hus i stan är inte att tänka på. Då är det många miljoner man måste punga ut med.
Det får lov att bli lite i utkanten av stan i så fall.

Jag måste bara få fingrarna ur a....t och ringa till banken.
Tycker att det är en jobbig sak. Kan ju intet få mer än ett nej. Det är ju inte direkt att man får en smäll i ansiktet.

Nu vaknade Fabian efter sin andra middagsvila.  Ute regnar det för fullt nu.
Robert jobbar ända till klockan 20:15 ikväll. Vi får hålla oss inne och se om regnet ger sig igen...

2 kommentarer:

  1. Hehe jag har bankskräck. Sånt får Kristiffer sköta. Thank god för internetbank 😁

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh va glad jag blir att höra att det inte bara är jag som har bankskräck!! Haha :-)

      Radera