Summa sidvisningar

fredag 6 juni 2014

Då allt satt där det skulle

Mitt hår växer som ogräs. Inte ens en månad sen jag färgade det och nu hade jag en tjock grå rand igen.

På tal om tjock.  Speglade mig när jag hade i färg i håret.
Jag gick ju upp 40 kg när jag gick med Fabian.
Huden har ju knappast lika elastisk nu som när man fick barn i 25 års åldern.
Jag kände direkt dagen efter Fabian kommit ut hur allt bara föll ner och blev hängande.

Skinkorna hänger och fladdrar mot låren. Går man naken och lite fort låter det nästan som när man klappar händerna när det slår mot varann. 
Brösten som en gång i tiden var uppnosiga och toppiga. (Hade inte ens hängbrön innan Fabian)

Idag har dom ramlat åt alla håll. Mycket av dom har på något lustigt vis hamnat i armhålorna vilket resulterar att armarna står rakt ut från kroppen och man ser ut i kroppen som en pingvin.

Att min mage hänger och slänger visste jag ju om att den skulle göra.
Gjorde ju en bukplastik efter mina fyra barn då jag hade ett väldigt fult ärr efter kejsarsnitt och massor med överflödig hud och bristningar.
Fabian är självklart värd allt häng och släng.
Jag har bara inte vant mig vid det riktigt än då det bara kom över en natt och sen har stannat kvar.
Det hade kunnat vara värre. Hittade en sån fin klänning på Indiska igår. Den ska jag bo i i sommar.

Nu börjar det bli dags att skölja ur färgen i håret. På med lite smink och kläder så har man dolt alla skavanker och ser ut som folk igen! Ska bli bjuden på mat på stan av min älskade man och vill vara fin för honom ♡

Ha en riktigt skön nationaldag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar