Summa sidvisningar

tisdag 6 maj 2014

Slog mitt stegrekord idag

Började dagen med en lååång promenad.  Fick nästan till en mil. Måste ju stanna och fota lite efter vägen såklart. Började med att gå i staden för att hamna mitt ute i skogen.
Fabian hade en natt med knasig sömn. Var vaken mellan 02:30-5 med andra ord jag med....
Även hela dagen har blivit dålig med sömn. Får inte Fabian sin sömn blir allt upp och ner. Nu ligger han i sin säng och ropar och kan inte alls slappna av.
Imorgon ska han få lugn och ro och sova precis som han behöver. 
För honom är det jätteviktigt av han får sova sina två middagsvilor om dagen.

Vi anpassar oss helt efter honom med hans sömn, den är prio ett men idag blev dagen lite upp och ner. 
Ibland blir det så helt enkelt.
Tog en promenad med honom i vagnen för att försöka få honom att sova.
Gick lite över 4 km och han somnade precis när vi nästan var hemma.
Bävrarna härjar fortfarande i Kålgården,  dom har ändrat lite utseende bara.

På lördag ska vi på dop. Lilla Alice ska döpas. Fabian har växt ur sin masdräkt och dom är rackarns dyra att köpa nya och svåra att hitta begagnade.
Jag har letat gult jersey tyg men det finns inte att få tag på.
Hittade en gul t-shirt som jag klippt till och ska sy ett par byxor till Fabian. Så har jag köpt vit mudd och en fint band.
48:- blir byxorna att kosta istället för 625:-

När jag och Fabian kom hem från vår promenad (som blev i regn och blåst) hade Robert fixat en god kycklingsallad.  Köpte avokado å Ica Maxi igår, dom senaste gångerna jag köpt har jag lyckats hitta dom finaste och godaste avokado. Blir så glad och nöjd varje gång!
Har en stegräknare i min mobil. Idag tog jag mitt stegrekord,  det är jag också nöjd med.
Hoppas Fabian sover i natt för imorgon klockan 9 ska jag vara på Previa och träffa läkaren igen.
Har börjat domna av på ovansidan av högerfoten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar