Summa sidvisningar

lördag 24 maj 2014

Motionsrundan klar för dagen

Den lilla lustiga killen Fabian han tyckte att 04:40 var en lagom tid att vakna på i morse.
Jag tyckte det var lite tidigt....
Var svalt och skönt i luften ute då. Gjorde en ny upptäckt från balkongen.  Vi ser toppen på kyrktornet sticka upp bakom huset framför vårat :)
Han somnade om rätt snart så jag kunde lägga mig en stund till. 

Fanny kom hit på morgonen och Robert gick till jobbet men först åt vi en god frukost tillsammans. 
Jag drog iväg på en runda och Fanny var hemma med Fabian som sov för andra gången den här morgonen. 
Jag sprang och gick lite om vart annat.
Blev strax över 7 km.
Nu har jag svettats klart och ska hoppa in i duschen så ska jag, Fanny och Fabian gå ner på stan en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar