Summa sidvisningar

söndag 25 maj 2014

Morsdagsfrukost

Fabian blev så glad i morse när han vaknade och såg att Fanny var här.
Jag och Robert får knappt ta han när mormor, Fanny eller Felix är här.
Jag ska börja med att säga grattis på morsdag till min mamma som jag älskar något så otroligt mycket.
Som alltid ställer upp i vått och torrt för mig och min bror och våra familjer ♡

Fabian fick ligga i famnen på favorit Fanny och äta välling.
Han kan inte hålla i flaskan själv än så därför ligger han fortfarande i vår famn och äter välling.
Det är en mysig stund ♡
När alla vaknat så gick vi rakt över gatan till Grand Hotell och åt frukost. Vi hade två för en kuponger så då kostade det inte så mycket. 
Det var en lyxig start på morsdagen.  Nu ska jag åka och köpa blommor till balkongen för nu borde frostnätterna vara över får man hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar