Summa sidvisningar

måndag 26 maj 2014

Min mamma är grym på alla vis

Jag och Fabian tog en promenad hem till mormor när han vaknat och ätit.
Gick förbi en tygaffär på vägen dit och hittade en stuvbit med tyg för 50:-
Det ska jag sy fler solkepsar av.

Alltså wow!!!
När jag kom in i mammas hall som har varit mörk och dyster fick jag en chock. Det var så ljust och fint och hallen såg dubbelt så stor ut!
Hon har lagt in golvet helt själv. Satt nya golvlister och gersågat så fint.
Hon är otrolig. Hennes nästa projekt är nytt golv i köket som hon precis börjat på. Kommer bli kanon det med.

Mamma bjöd mig på lunch på stan. En mumsig chevreost sallad.
När vi satt och åt kom Elin, Dennis och Alice också dit tillsammans med Dennis mamma och bror och skulle fika.
Alice satt hos oss och busade lite.
Hon är så söt så man vill äta upp henne.

När vi ätit klart gick bokstavligen Fabian helt själv på stan. Åh va han tyckte det var kul. Pratade hög och brett och var jättenöjd att han fick gå själv med mormor på stan.
Det tog på krafterna så nu sover han igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar