Summa sidvisningar

lördag 31 maj 2014

Idag mår vi lite bättre

Fabian är så rolig när han vaknar. Strax före klockan 7 ropade han i morse.
Direkt när man kommer in till honom så tar han ut nappen och ger den till oss. Om han inte redan lagt den på kanten eller kastat den i golvet redan.
Vi har alltid tagit ur nappen ur munnen på honom och lagt den på en hylla ovanför sängen när han vaknat.
Nu vet han att den ska ligga där så direkt han vaknat åker nappen ur.
Han har blivit så med och gör sig förstådd, även om han inte kan säga ett enda ord och endast har ett enda ljud som han låter olika tonlägen.
Det är också lite smått fantastiskt hur en så pass orörlig liten pojke kan vända upp och ner på ett helt rum på så kort tid :)
Han får stöka hur mycket som helst!
Jag plockar gladeligen ihop efter honom.

För lite drygt en månad sen tog Robert kort på mig.
Jag ska ta nån gång lite med någon månads mellanrum för att se om det händer något med min kropp. Nu har jag inte kunnat göra något alls sen i tisdags när jag varit sjuk.
Jag vägde 88,4 kg när jag tog första bilden. Idag vägde jag 83,3 och det syntes faktiskt skillnad.
Var lite för feg för att lägga ut bilderna men dom kanske kommer när det hänt lite mer.  Kollade på Stockholm maraton på tv. Tänk va häftigt det skulle vara att vara med på något sådant.
Jag får träna på som sjutton så om 2-3 år så kanske jag kan springa själv.

På eftermiddagen körde vi Robert till Borlänge. Passade på att gå in på Childrens house och köpa ett skydd till baksätet. Perfekt med fickor och allt så man kan ha lite tvättlappar, leksaker, flaskor och annat smått och gott i.
Fabian fick lite nya djur att leka med också.
Nu ligger han och sover och jag ska passa på att vila lite själv också.

Fick föresten nya chassit till cykelvagnen igår. Snabba bud!
Nu ska jag bara laga punkteringen på cykeln sen är det bara att ta en provtur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar