Summa sidvisningar

lördag 31 maj 2014

Blev en riktigt fin kväll

Har legat inne sen i tisdags. Idag har det regnat och blåst ute hela dagen.
På kvällen klarnade det upp lite och blåsten slutade.
Jag och Fabian tog en lugn och skön promenad i solen till affären.
Vi gick efter ån hem och det var väl tur det.
Jag reagerade på att det var så mycket vatten i ån. När vi kom längre fram såg vi att det var tävlingar i ån.
Gissa om det var spännande att titta på.
Det är så kul när det riktigt syns hur spännande han tycker att det är och se på vissa saker.
Jag kollar på blommor och Fabian på bilar och andra spännande saker.
Hade två appar på idag när jag gick. Den vanliga endomondo som jag alltid har och så en som heter "Gå för hjärtat". Varje kilometer ger ett bidrag med en krona. Appen är gratis och jag är med i en grupp där som heter "körbaraköörändainikaklet" den finns även på Facebook där folk peppar och stöttar varandra med träning, kost och hälsa. En mycket trevlig grupp med en vänlig ton mot varandra hela tiden.
Handlade den nya sockerfria kvargen man hör talas om och ser överallt nu för tiden. Fanns tyvärr bara en smak men ska kolla på Hemköp imorgon om dom har fler.
Nu blir det soffan och gladiatorerna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar